poniedziałek, 14 czerwca 2021

13 godzin: Tajna misja w Benghazi / 13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi (2016), reż. Michael Bay, cz. XIV

      Film John Krasinskiego świętuje przekroczenie 100 mln $ w box office (pierwszy film z takim wynikiem po pandemii), a ja wracam do filmu, gdzie zagrał on amerykańskiego żołnierza. 


     I ponownie przenoszę się na teren byłej plantacji kwiatów Ta' Qali. Tym razem są to jej obrzeża, wzdłuż których gromadzi się coraz więcej libijskich bojowników. Co zwróciło moją szczególną uwagę na obu zdjęciach, to specyficzne oświetlenie w kolorze zielonym. Na filmie nie rzuca się to tak w oczy, ale po pewnym czasie jaki minął od jego obejrzenia wygląda to dość nienaturalnie.


2 komentarze:

  1. Super relacje! Nawet się nie spodziewałem niektórych miejsc, które przedstawiasz na swoim blogu. Nieco mi wstyd, bo uważałem się za wielkiego miłośnika kinematografii. hmmm. Obecnie wynajmuje pokój w Kudowie Zdrój i spędzam tu wakacje - ciekawi mnie czy i tu można coś znaleźć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Przede wszystkim przepraszam za późną odpowiedź - byłem na urlopie bez internetu. Kudowę znam i lubię, byłem tam już kilka razy, ale niestety nie wiem nic o jej filmowej historii. Znalazłem tylko kilka informacji o Błędnych Skałach, podaję link https://www.filmowe-szlaki.pl/2019/06/05/bledne-skaly-narnia-gory-stolowe/

      Usuń